Re: [WINNT] [OT] Co Onet wyczynia z nasza poczta przez kilka-parenascie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [OT] Co Onet wyczynia z nasza poczta przez kilka-parenascie godzin?
From: "Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net>
Date: Mon, 14 Oct 2019 22:43:11 +0200
ąćęłńóśźż <a@e.pl> napisał(a):
Od miesięcy a nawet już lat Korespondencja wysyłana do mnie przez np.
amazon przychodzi spóźniona o kilka godzin. Na tym pierwszym przykładzie to zauważyłem, gdyż chodzi o pomocnicze jednorazowe hasła do
logowania. "Wyślij hasło" i d.. blada, będzie może wieczorem.
Dziś to samo zauważyłem próbując się zalogować na jedno z for, co
ciekawe z konta gazety. Co ciekawe z logów wynika, że z zagranicy ślą
majle na gazeciane konto za pośrednictwem onetu i opóźnienie wynosi około
15  godzin(!!)