[WINNT] [ot] firefox portable jako DOMYSLNA przegladarka

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] [ot] firefox portable jako DOMYSLNA przegladarka
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Fri, 11 Oct 2019 12:23:19 +0200
moze to nie jest prawda,ale u mnie wszystko wskazuje na to, ze ff *portable* ma blokadę ustawienia jako domyslnej przegladarki. Bowiem u mnie dziala to tak: kiedy jest _uruchomiony_ ff, wowczas klikniete skroty url, albo linki --> otwiera nowa karte w _uruchomionym_ ff. I to jest w porzadku. Ale gdy _zamkniety_ ff, wowczas klik w skrot url, albo link - co prawda otwiera ff portable,ale wersje czysta, bez jakichkolwiek moich ustawien, bez dodatkow, bez kart z poprzedniej sesji, etc. i pyta, czy chce zeby byl domyslna przegl. Nie odpowiadam "tak", bo wowczas ten czysty ff stanie sie domyslna, a nie o to chodzi.
 czyli pytanie jest takie:
co wykonac, zeby ff portable byl w sposob niejako bezwzgledny domyslna przegl.?