Re: [WINNT] Jak dowiedzieć się o aktywności internetowej PC-ta, podczas

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak dowiedzieć się o aktywności internetowej PC-ta, podczas gdy jesteśmy w stanie "przeloguj"?
From: Animka <animka.tonie.ja@wp.pl>
Date: Sat, 5 Oct 2019 02:26:46 +0200
W dniu 2019-10-05 o 00:25, JaNus pisze:
Jako że nie lubię, gdy coś się marnuje, to gdy odchodzę od kompa, to
wciskam [Win + L], i nie mam wtedy podglądu uruchomionych programów, w
tym jakichś monitorów tego-czy-owego. A słuchałem (gdy byłem zalogowany
i "aktywny") internetowego radia. Wciskam [Win+L] i radio milknie.
Cieszę się jak dziecko, bo to, by ono bezużytecznie obciążało internet —
wydaje mi się (no tak, to oczywiście obsesja) jakieś takie *nieeleganckie*.

Dlatego odchodząc od kompa postępuję jak wyżej, ale... Ale podejrzałem,
że ten program radiowy (za radą Animki pobrałem "RadioSure") jednak w
tym stanie "zaciemnienia" *jakieś* informacje pobiera, bo wyświetla co
chwilę info o kolejnych utworach. No i w tym rzecz, że nie mam pewności,
czy pobiera tylko same "nagłówki" (że się tak wyrażę), czy też i całą
muzykę, jaka z radia leci, a tylko nie puszcza tego na głośniki /
słuchawki? Czy może tak być?

Jak to sprawdzić? No jakimś net-monitorem z zapisem zapewne. Jaki polecacie?

Pokazuje się okienko z informacją o utworze. Pewnie to mozna zamknąć. Dokładnie nie napiszę, bo instalowalam wczoraj Win. i jeszcze Radia Sure nie zainstalowałam, nie mam czasu narazie.

--
animka