[WINNT] W Win 10 zniknął folder - co robić?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] W Win 10 zniknął folder - co robić?
From: User <User@User.com>
Date: Wed, 2 Oct 2019 22:43:38 +0200
Cześć

Zniknął mi dzisiaj folder. Podejrzewam, że jakaś operacja zapisu na tym dysku
nie zakończyła się poprawnie. Reszta na tym dysku wygląda OK.
Nie widać go ani w Win 10 (z zaznaczonym pokazywaniem plików ukrytych,
gdyby to mu się jakoś zmieniło), ani w TC.
Natomiast w Folder Size, z wylistowania dysku i zsumowania z miejscem Free
widać, że miejsce tego folderu jest zajęte. Ponadto jego nazwa pokazuje się
na liście $Recycle.Bin, ale z wielkością 0,00 MB (tak jak i wszystkich innych
pozycji na liście $Recycle.Bin).

Próba obejrzenia dysku z płyty z Linuksem nieudana, bo w BIOSie każda zmiana
urządzenia do bootowania daje jedynie pisk. Płytę mogę włożyć tylko do zewnętrznego
napędu DVD podłączonego do adaptera USB, bo laptop nie ma napędu optycznego.

Czy da się odzyskać ten folder z podfolderami? Mam tam ważne pliki, niestety
bez kopii. Bardzo mi zależy na odzyskaniu tego folderu.
Bardzo proszę o pomoc.

Pzdr
User