[WINNT] Thunderbird nie wskazuje objętości postów, ani nie ma podglądu "

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Thunderbird nie wskazuje objętości postów, ani nie ma podglądu "właściwości", jak je podejrzeć?
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Wed, 2 Oct 2019 13:07:02 +0200
Jeśli chodzi o podgląd objętości, to można ustawić to tylko dla poczty,
dla grup dyskusyjnych już nie, temat przeklikałem solennie. A że
ustawienie tego dla poczty łatwe nie było, acz w końcu znalazłem
"gdzie", to się podzielę ową wiedzą:
Jest ci sobie na górze pasek narzędzi, zaś krok niżej zerkamy w
pod-okienko z tytułami wiadomości, i innymi, ustawionymi kolumnami. To
okienko ma w górnej linii "tytuły" tych kolumn. A najbardziej na prawo w
tych tytułach, w narożniku pod-okienka, jest taka nieczytelna ikonka, po
kliknięciu której wyświetla się odpowiednie menu, i tam można objętość
ustawić, i jeszcze parę innych rzeczy.

A zaś tego, że ni-mo-jak zobaczyć "właściwości" posta, to nie rozumiem.
Czemu nie ma? Klikałem wszędzie, gdzie by to być mogło, i nie znalazłem.
Ale może ktoś z Was na to jakoś-tam wpadł? Liczę na to!

"Właściwości" to m.in. też jego objętość, ale i program pocztowy z
którego został napisany, i jeszcze kilka rzeczy, mniej już ważnych.