Re: [WINNT] [ot] dlaczego ta www wariuje?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] dlaczego ta www wariuje?
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Sat, 28 Sep 2019 13:28:41 +0200
Robert Wańkowski w news:5d8f3767$0$508$65785112@news.neostrada.pl
SOA#1, przynajmniej w Operze:)
Może coś naprawili, bo w mojej Operze działa.
Wersja:63.0.3368.94
Robert

(ztcw) ostatnia dobra dla xp (posready u mnie) opera 36, ktorej nie uzywam, teraz otwarlem kontrolnie, nowiutka, bez jakichkolwiek dluban, sprawdzilem w opcjach --> pozwala na JS:
- pozwala na scroll do konca www, ale
- nie pokazuje calej sekcji "komentarze"
czyli skrypt, ktory ma te sekcje otwierac, w tej akurat operze nie dziala... Opery nie uzywam, ale tez ciekawe: dlaczego nie dziala w niej JS, w tym akurat miejscu....