[WINNT] Automapa odbija maile z interii, do kogo pisać?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Automapa odbija maile z interii, do kogo pisać?
From: "jedrek" <wonzespamem@w.on>
Date: Sat, 21 Sep 2019 11:42:55 +0200
Próba wysłania maila do Automapy ze skrzynek niemieckiej interii kończy się po kilku godzinach (dla zmyły potrzymają w niepewności kilka godzin) komunikatem :

-----------------------
<support@automapa.pl>: host mail.indigo.pl[213.218.117.207]
refused to talk to
   me: 554 5.7.1 Service unavailable; Client host [217.74.65.155] blocked
   using spam.dnsbl.sorbs.net; Spam Received See:
   http://www.sorbs.net/lookup.shtml?217.74.65.155

Pisałem już kilka razy w tej sprawie do interii, pomaga z reguły na kilka dni.
Zmieniali raz adres serwera na inny, ale to też niewiele wniosło.
Zgłaszałem to automapie, ale ich to jak widzę przerasta, bo też czarowanie i mija tydzień dwa i znów wszystko wraca do punktu wyjścia i maile odbija, bo są traktowane śmietnik. Wcześniej przez jakieś pół roku maile w odpowiedzi od automapy przychodził z doklejonym do tematu kluczem [SPAM] (czyli jak do nich docierał mój mail to ich serwer pocztowy doklejał ten ciąg spamowy do tematu) i korespondecja przechodziła, a potem zaczęło już defintywnie odbjać moje maile jako niedostarczone.
W bazie jak widzę
http://www.sorbs.net/lookup.shtml?217.74.65.155
jest zablokowany adres serwera pocztowego interii więc adresu IP nie odblokują, bo cały śmietnik puszczą. Gdzie pisać aby jakąś białą regułę dla wybranego interiowego jednego maila założono? I mimo tego trefnego IP takowy mail przechodził? Wskazany IP https://whatismyipaddress.com/ip/213.218.117.207 to jak widzę automapa więc nie mam po co tam już pisać, bo polegli. Myślałem, że będzie to IP jakiegoś tam operatora serwerów do którego można klepnąć maila z prośba o korektę filtrów. Ktoś wyżej tym bajzlem administruje? Nie siedzę w temacie więc gdybam.