Próba wysłania maila do Automapy ze skrzynek niemieckiej interii kończy się
po kilku godzinach (dla zmyły potrzymają w niepewności kilka godzin)
komunikatem :
-----------------------
<support@automapa.pl>: host mail.indigo.pl[213.218.117.207]
refused to talk to
me: 554 5.7.1 Service unavailable; Client host [217.74.65.155] blocked
using spam.dnsbl.sorbs.net; Spam Received See:
http://www.sorbs.net/lookup.shtml?217.74.65.155
-----------------------
Pisałem już kilka razy w tej sprawie do interii, pomaga z reguły na kilka
dni.
Zmieniali raz adres serwera na inny, ale to też niewiele wniosło.
Zgłaszałem to automapie, ale ich to jak widzę przerasta, bo też czarowanie i
mija tydzień dwa i znów wszystko wraca do punktu wyjścia i maile odbija, bo
są traktowane śmietnik.
Wcześniej przez jakieś pół roku maile w odpowiedzi od automapy przychodził z
doklejonym do tematu kluczem [SPAM] (czyli jak do nich docierał mój mail to
ich serwer pocztowy doklejał ten ciąg spamowy do tematu) i korespondecja
przechodziła, a potem zaczęło już defintywnie odbjać moje maile jako
niedostarczone.
W bazie jak widzę
http://www.sorbs.net/lookup.shtml?217.74.65.155
jest zablokowany adres serwera pocztowego interii więc adresu IP nie
odblokują, bo cały śmietnik puszczą.
Gdzie pisać aby jakąś białą regułę dla wybranego interiowego jednego maila
założono? I mimo tego trefnego IP takowy mail przechodził?
Wskazany IP https://whatismyipaddress.com/ip/213.218.117.207 to jak widzę
automapa więc nie mam po co tam już pisać, bo polegli. Myślałem, że będzie
to IP jakiegoś tam operatora serwerów do którego można klepnąć maila z
prośba o korektę filtrów.
Ktoś wyżej tym bajzlem administruje? Nie siedzę w temacie więc gdybam.
|