[WINNT] Skąd pobrać Windows 7 DE?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Skąd pobrać Windows 7 DE?
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Fri, 13 Sep 2019 23:08:33 +0200
Witam.

Mam do odratowania komputer z zainstalowanym Windows 7 Home Premium niemieckim. Padł dysk, system się wysypał na zasadzie dam rady zgrać dane ale nie nadaje się jako dawca do przeniesienia/sklonowania na nowy bo jest w rozsypce.

Wklepuję w tą idiotyczną stronę mikrosyfu "Pobieranie obrazów dysków systemu Windows 7 (plików ISO)" i po wpisaniu z lepki (Windows 7 Home Premium OA Acer Group) numeru dostaję komunikat że mam się pocałować w żyć, bo producent komputera dostarcza system.

Czy ich naprawdę poniosło aż do tego stopnia?
To jaki sens mają te naklejki legalizacyjne z numerem Product Key jeśli są kompletnie bezużyteczne do jakichkolwiek celów oprócz "ładnie wyglądam, co nie?"?

Nie mam Windowsa 7 po niemiecku :(

--
Irokez