Re: [WINNT] xp posready i (https) download

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] xp posready i (https) download
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Wed, 11 Sep 2019 01:22:34 +0200
Grzegorz Niemirowski w news:5d781d62$0$523$65785112@news.neostrada.pl
1634Racine <mnjfmr@j.cbqebml> napisał(a):
maja to wymalowane na www firmowej? skad wiedza Twa? bo w portable FDM faktycznie widze jakies dll z MS, ale czy te akurat odpowiadaja za dogadywanie sie przy download - nie wiem...
Brak plików OpenSSL w katalogu programu.

czyli FDM moze sobie poradzic z https,ale nie musi (w posready), np. z plyta iso z watku.

masz moze na oku jakis konkretny,sprawdzony link na download https, w ktorym sprawdza sie FDM?
Nie rozumiem pytania. Po co Ci taki link? FDM obsługuje przecież HTTPS,
nie  trzeba tego udowadniać. Ściągnie Ci każdy plik z serwera
obsługującego TLS  1.0 i starsze algorytmy kryptograficzne. Jednak bez
poprawek od MS nie  ściągnie nic po TLS 1.1 i 1.2.

byc moze nie rozumiemy sie.
wiem,ze fdm obsluguje https. Ale raczej nie w xp, nie wykona download. Mam posready (i wszelkie mozliwe poprawki, w tym tyczace TLS + wpisy rejestrowe, etc.) - fdm nie potrafi wykonac download w posready dla iso debiana z watku. Wiemy dlaczego.
IDM tez nie potrafi. I wiemy dlaczego.
Chcialem wiec jakis link dla download po https, link ktory u Ciebie byl dobry dla fdm, tzn. udalo sie sciagnac plik, bo chcialem zobaczyc, czy i u mnie fdm poradzi sobie.

> Jeśli chcesz
przykładowy link to np. https://www.citibankonline.pl/images/home/920x520-fullfunnel.jpg

i ok, fdm iso nie sciagal, ale jpg sciaga u mnie.
Ale okazuje sie, ze to sredni test, bo i ... IDM sciaga ten plik. A chcialbym sprawdzic, czy tam, gdzie IDM nie sciaga (w posready), to fdm poradzi sobie (w posready).

Ten
plik  wystawiony jest tylko po TLS 1.2. Bez poprawek nie ściągniesz go za
pomocą  FDM.

j.w. Posready z wszelkimi poprawkami.