Re: [WINNT] Fikołek windowsa 7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Fikołek windowsa 7
From: ydziO <ydzio(a)hot.com>
Date: 07 Sep 2019 07:52:19 GMT
Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> wrote:

> Na wirtualce. Ale niby dlaczego coś co jest na normalnie zainstalowanym
> OS-ie nie będzie na wirtualce?

Bo na wirtualce nie zostalo zainstalowane?

Powracajac do glownego tematu. Obracanie ekranu czesto robi sie
bezposrednio na oprogramowaniu karty graficznej. Wiec musisz sie doklikac
glebiej. Na wierzchu sa ustawienia sustemowe, dopiero glebiej jest soft
producenta karty graficznej. I tam to powinno byc.