Re: [WINNT] Jak przeniść pocztę z OE6 do TB?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak przeniść pocztę z OE6 do TB?
From: PureNick <ibozaur@tlen.pl>
Date: Tue, 3 Sep 2019 15:52:41 +0200
W dniu 03.09.2019 o 10:59, Ewa pisze:
Witam ponownie.

W maju kupiłam nowego laptopa z Win 10 Home.
Mój stary laptop z Win XP Pro SP3 jeszcze działa,
więc używam na nim ciągle programu Outlook Express 6.
Chcę jednak w końcu przejść ze wszystkim na Win 10,
w tym przede wszystkim z pocztą.
Zdecydowałam się na TB ze względu na obsługę grup
dyskusyjnych.

Mam pytania:
1) którą wersję TB zainstalować na Win 10 Home,
     najnowszą, czy ze względu na planowany export/import
     konieczna jest instalacja jakiejś starszej, jeśli tak, to której?
2) pod OE6 mam całą pocztę, w tym kilkanaście folderów
     z podziałem od kogo były e-maile (bez Reguł wiadomości);
     czy da się zrobić export z OE6 na starym laptopie,
     przeniesienie wyeksportowanych plików na nowy laptop
     np. przy pomocy dysku zewnętrznego i zrobienie importu
     do TB tak by przepisały się konta, kontakty i poczta?
     Jeśli się da, to gdzie mogłabym znaleźć opis postępowania
     krok po kroku?

     Konta ewentualnie mogłabym wpierw utworzyć pod TB
     "ręcznie". Podobnie mogłabym ostatecznie wprowadzić
     pod TB "ręcznie" kontakty.
     Natomiast nie wiem jak przenieść pliki .dbx z OE6 do TB.

Bardzo proszę o pomoc.

Myślę, że powinnaś zainstalować Thunderbirda
na tym komputerze, na którym jest OE6,
prawdopodobnie przy instalacji Thunderbird
zaproponuje import danych z OE6.
Potem trzeba będzie zainstalować Thunderbirda
na nowym komputerze i przenieść do niego profil,
który utworzyłaś na starym komputerze.

Pozdruffka