Re: [WINNT] Co kupić - Windows 8, czy Windows 8.1?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Co kupić - Windows 8, czy Windows 8.1?
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Fri, 23 Aug 2019 16:46:43 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 23 Aug 2019 15:32:56 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <5d5feb50$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
 od "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid>  :
>Osoba podpisana jako Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>

>a tam przeczytasz na temat poprawki KB2990941:
>/----
>This hotfix is no longer available
>\----
>Całe szczęście wciąż są dostępne strony producentów OEM:
>https://pcsupport.lenovo.com/in/pl/downloads/ds105871
>
>Zgodnie z opisem MS po zainstalowaniu tej poprawki trzeba zainstalować
>następną, która wciąż jest dostępna w Wykazie usługi Microsoft Update:
>https://www.catalog.update.microsoft.com/Search.aspx?q=KB3087873
> [...]

Ciekawe, na początku roku jeszcze wisiało(trzeba było poprosić, aby na maila
wysłali).
Tem MS to dba o userów.
Ta poprawka ma jeden minus, brak dostępu do parametrów SMART i TRIM może nie
działać(nie
sprawdzałem), ale trim załatwiam z linuksa(wiper.sh z pakietu hdparm).