Re: [WINNT] Co kupić - Windows 8, czy Windows 8.1?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Co kupić - Windows 8, czy Windows 8.1?
From: Mirek Ptak <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl>
Date: Fri, 23 Aug 2019 09:20:25 +0200
On 2019-08-22 11:49, Poldek wrote:
Zamontowałem w moim komputerze dysk PCIe Plextor m9pey. Niestety Windows 7 nie chce współpracować z tym dyskiem. Płyta raczej widzi dysk, gdyż bez problem sformatowałem go GParted Live i sklonowałem na niego dysk SATA przy pomocy Clonezilli. Do tej pory nie udało mi się zainstalować sterowników tego dysku dla Windows 7. Ze specyficjacji dysku wynika, że jest przeznaczony dla Windows 8.1 i nowszych.

Nie sądzę, żeby to był problem 100% po stronie systemu - sprawdź w BIOS jak masz ustawiony ten dysk - zmień GPT na AHCI lub nawet Legacy jeśli masz możliwość - nie zdziwił bym się gdyby zaczął normalnie działać.
No chyba, że w win 7 nie masz sterowników do interfejsu PCIe na płycie.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om