Re: [WINNT] WinXP jako "bankomat"

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] WinXP jako "bankomat"
From: anna <anna.skrzeszowska@gmail.com>
Date: Thu, 22 Aug 2019 12:33:39 +0200
Dnia Thu, 22 Aug 2019 10:15:14 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

> Ale dociągnięcie poprawek nie spowoduje że przeglądarki dostępne pod XP
> zaczną dogadywać się z współczesnymi stronami.
Wiadomo. Problemem jest SSL2, a w zasadzie jego brak.
Procek to jakiś Athlon 1.6 Ghz na płycie Abit NF-7 SL - (z tego co sama
wyczaiłam to S oznacza, że jest łącze sata (no i jest) a L - to wersja
LIGHT bez kabelka do tego sata ;). No i ostatni FireFox to 48. Wyższego nie
uciągnie bo brak SSL2. Były jakieś Bartony do tych płyt ale czy to ma sens?
Ponoć ten z "prostokątnym rdzeniem" wchodził na tą płytę jako max co da się
do niej włożyć. No i te Bartony miały więcej cacheu.
Czy ten Barton obsługuje w ogóle SSL2 czy nie?