Re: [WINNT] Thunderbird zaśmieca "szkice", czy da się to zmienić?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Thunderbird zaśmieca "szkice", czy da się to zmienić?
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Mon, 19 Aug 2019 23:22:46 +0200
W dniu sobota, 27 lipca 2019 23:23:54 UTC+2 użytkownik goomish odpisał:
(...)
Podczas pisania dłuższych wiadomości mailowych Th.B. produkuje coraz to
kolejne wersje robocze, wiele ich! Nie nadpisuje starszej wersji danej
wiadomości, lecz mnoży kolejne. Po kiego grzyba?

Ponadto po wysłaniu, całkiem pomyślnym, spodziewałbym się, że ten bardak
zostanie wyczyszczony, no, być może dopiero gdy pomyślnie utworzy się
kopię w folderze "wysłane"
Da się to jakoś ukrócić, ktoś-coś?

Zmień miejsce przechowywania szkiców na folder lokalny, będzie dobrze :-)

Czasem działa. A nie wiadomo dlaczego, mi na ten przykład
na jednym kompie dało efekt, a n drugim - nie. Czemu tak?

A u mnie działało, działało, aż się ze*rało... W czym rzecz?