Re: [WINNT] Jak dodac godzine do pliku?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak dodac godzine do pliku?
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Sun, 18 Aug 2019 23:24:23 +0200
Użyłem czegoś Nirsoftu (x64).
Co prawda ma drobną wadę, że jak chcesz zmienić czas o rok i miesiąc i dzień i godzinę, to musisz program 4x zapuścić, bo można tylko jedną jednostkę czasu wybrać do zmiany.
Główne zastosowanie to korekta czasu plików, gdy zegar w aparacie był źle
ustawiony.
Ale chyba będzie trzeba jeszcze raz całość przelecieć jakimś programem do
zmieniania daty w exifach

Przy okazji natrafiłem na ich programik zmieniający datę folderów na datę najnowszego pliku w folderze, bardzo mi to było potrzebne od wielu lat!!!

bulkfilechanger-x64 i foldertimeupdate-x64.
redate, filetime_delta_1.3_x64 i innych nakładek (pluginów) na TC jakoś nie
umiałem użyć, a najbardziej na nie liczyłem.

-----
FreeCommander