Re: [WINNT] dual sim 4g

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] dual sim 4g
From: JaNus <piszcie_sobie_n@berdyczow.pl>
Date: Sun, 18 Aug 2019 21:59:12 +0200
W dniu 18.08.2019 o 12:03, Trybun pisze:
W dniu 17.08.2019 o 22:56, JaNus pisze:
dokonałem wycofania wiadomości, i z tego serwera (Neostrada) ona
zniknęła.

Jesteś pewny że z serwera a nie tylko z twojego czytnika?

No, nie chce mi się tego sprawdzać (post, po poście), więc pewności nie
mam. A jest też związana z tym (dość odlegle) rzecz dziwna:
w moim archiwum "wysłane" mam 5 swoich postów w tym temacie ("dual sim
4g"), natomiast w oknie "pl.comp.os.ms-windows.winnt" widzę tych swoich
postów... sześć! A powinno być ich w żadnym razie nie więcej, a biorąc
pod uwagę, że jednego z-kancelowałem, to o jeden post *mniej* (niż w
"wysłanych").
Jakieś czary, czy-co?
Mógłbym wyśledzić (pracowicie!) który-jest-który, ale nie mam do tego
zbyt wielkiego odpału...