[WINNT] Problem z drukowaniem

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Problem z drukowaniem
From: Syn Młynarza <moblaza@gmail.com>
Date: Wed, 14 Aug 2019 01:44:19 -0700 (PDT)
Cześć. Mam kilka drukarek sieciowych i z kilkoma mam problem, nie ma nic w
buforze wydruku i przy drukowaniu czegokolwiek (wybraniu drukarki i kliknięciu
drukowania, na przykład czegokolwiek z komputera zdalnego) drukarka dostaje
sygnał zaświeca się, ale niczego nie drukuje.

Dokładnie robię to tak:
1. Loguje się przez zdalny pulpit do zdalnej maszyny.
2. Otwieram plik do wydrukowania, ma się on wydrukować na lokalnej drukarce
3. Klikam drukuj
4. Wybieram drukarkę lokalną którą mam koło siebie, drukarka jest widoczna na
zdalnej maszynie (wcześniej drukowanie działało)
5. Klikam drukuj.

i teraz drukarka na chwilkę mi się zapali i tyle, nic się nie drukuje. Ktoś
spotkał się z tym problemem ?

Host to stary serwer - Windows 2003 server.