Re: [WINNT] Thunderbird

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Thunderbird
From: Trybun <MxIlCh@jachu.ru>
Date: Fri, 9 Aug 2019 12:02:31 +0200
W dniu 06.08.2019 o 17:58, z pisze:
W dniu 2019-08-06 o 13:17, Trybun pisze:

Cały szereg przyczyn - z kasą na czele. To dość stary komp a żeby wszystko pomieścić to dysk musiałby być (absolutne minimum) 500GB, czyli jakieś 400zł.  Na dodatek korzyść z takiej inwestycji raczej iluzoryczna.

Wybacz ale wkurwienie i lamenty na wolny system i programy rozwiązałbym kilkoma stówkami. Szkoda życia.

Oj, raczej nie mam powodów aby narzekać na prędkość działania 10ki. Problemem nie jest także wolne działanie konkretnego programu, bo nie mam uwag do prędkości samego Thunderbirda. Problematyczne jest tylko otwieranie wiadomości z Usenetu. Czy to może być wina wolnego dysku?