W dniu 2019-08-20 o 15:34, Grzegorz Niemirowski pisze:
Poldek <pugilares@interia.eu> napisał(a):
Siadł mi komputer z Windows 7 PRO 64 bit.
Mam drugi komputer z Windows 7 Home Premium 64.
Na komputerze z Windows 7 64 HP wypaliłem dysk naprawy systemu Windows.
Włożyłem go do napędu w komputerze z Windows 7 64 PRO, zaszumiało,
doszło do wyboru języka. Wybieram polski i wtedy pokazuje się
komunikat, że (cytat z pamięci) "Ten dysk naprawy systemu Windows nie
współpracuje z tą wersją systemu Windows. Użyj dysku naprawy sytemu
Windows, który współpracuje z tą wersją systemu Windows".
O co chodzi?
Sądziłem, że liczy się 64 bit. Czy dysk naprawy systemu Windows 7 64
PRO jest inny niż Windows 7 64 HP? Niestety nie mam pod ręką
działającego komputera z Windows 7 64 PRO, żeby na nim wykonać dysk
naprawy systemu.
Pewnie liczy się też Home/Pro lub OEM/BOX. Poszukaj ISO. Jeśli masz BOX,
to na oficjalnej stronie. Jeśli OEM, to na nieoficjalnych.
Ale tak właściwie to co konkretnie siadło?
W komputerze z Windows 7 64 HP mam "for refurbished". W komputerze z
Windows 7 PRO 64 mam OEM, tzn. Fujitsu.
Siadło podczas instalowania ostatniego pakietu aktualizacji Windows 7,
czyli sierpniowego. Pobrał aktualizacje, zainstalował i doszedł do etapu
ponownego uruchomienia komputera - zamknął się i zaczął otwierać, ale
już się nie otworzył, gdyż wyświetla na czarnym ekranie komunikat
tekstowy "Ładowanie plików systemu Windows", a potem to samo w jęz.
angielskim i po paru minutach otwiera się samoczynnie ekran z
konfiguracją BIOS. Podejrzewam, że coś z butowaniem. Dysk naprawy
systemu Windows powinien pomóc.
|