Re: [WINNT] Thunderbird

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Thunderbird
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Tue, 30 Jul 2019 10:46:18 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 23 Jul 2019 09:47:48 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <5d36bba3$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
 od robot <adresfalszywy@onet.pl>  :

>A tam.
>Używam thunderbirda od wielu (10?) lat. I zawsze tak mulił na grupach.
>Testowane na niezliczonej ilości komputerów, windowsów, w pracy, w domu i
>gdzie tam jeszcze się da.
>Ale i tak nie znalazłem nic lepszego od niego.
>No może nie jest to do końca prawda, bo dialog bije go na głowę.
>Ale niestety ja się nigdy nie mogłem przyzwyczaić do dialoga.
>Poza tam dialog z kolei jest słaby  jako klient zwykłej poczty.

Moim zdaniem Thunderbird został zniszczony, jedyne co pozostało, to zaorać i
napisać od
zera(poprawianie tylko powiększy burdel w programie).
Co by się nie rozpisywać:
-manager pobierania plików - kupa
-opcje programu - kupa(burdel)
-pokazywaanie nagłówków - kupa