To: | winnt@man.lodz.pl |
---|---|
Subject: | Re: [WINNT] Reinstalacja Win7 |
From: | "Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net> |
Date: | Fri, 26 Jul 2019 20:49:07 +0200 |
Robert Wańkowski <robwan@wp.pl> napisał(a): Próbuję i próbuję... https://imgur.com/rL3BRRE Klucz chyba doby, bo jak wpisze niepoprawny to komunikat ten sam. Wygląda na tymczasowy problem. Trzeba spróbować za jakiś czas albo inną przeglądarką. Można sprawdzić czy należy do zainstalowanego systemu? W systemie widzę tylko identyfikator produktu. Można wyciągnąć klucz z działającego systemu: https://www.nirsoft.net/utils/product_cd_key_viewer.html -- Grzegorz Niemirowskihttps://www.grzegorz.net/ |
<Pop. w Wątku] | Aktualny Wątek | [Nast. w Wątku> |
---|---|---|
|
Poprzedni wg. Daty: | Re: [WINNT] Reinstalacja Win7, Robert Wańkowski |
---|---|
Następny wg. Daty: | Re: [WINNT] Reinstalacja Win7, Robert Wańkowski |
Poprzedni w Wątku: | Re: [WINNT] Reinstalacja Win7, Robert Wańkowski |
Następny w Wątku: | Re: [WINNT] Reinstalacja Win7, Robert Wańkowski |
Indeksy: | [Data] [Wątek] [Lista archiwów] [Inne Listy] |