[WINNT] Brak kopii wysylanych maili spod WLM2012

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Brak kopii wysylanych maili spod WLM2012
From: "Agata" <nie@spamuj.pl>
Date: Fri, 26 Jul 2019 12:03:20 +0200
Użytkownik "acelnószz" <a@e.pl> napisał w wiadomości
news:5d34b686$0$31100$65785112@news.neostrada.pl...
Masz szczescie, ze chodzi o niusy, bo MS Live Mail potrafi zniknac
wiadomosc z poczty w podobnej (?) sytuacji.
Gdy dotyczy to maili wysylanych, nie masz wówczas ich kopii u siebie w
sent/wyslane.
Zauwazylem, ze dobrze jest przed wyslaniem (moja uwaga dotyczy WLM)
zapisac wiadomosc/mail ('Save' - zapisze sie wtedy w 'Drafts' na
serwerze)  i dopiero po komunikacie 'Twoja wiadomosc zapisano/The
massage has been saved in Drafts folder" wyslac ja.

Chcę pociągnąć ten temat, który w wątku o Thunderbird'zie nie znalazł
kontynuacji.
Testuję program WLM2012 w wersji 16.4.3528.0331 pod Windows 10 H
i też  zauważyłam, że nie zostaje mi żaden ślad wysłania maila, chyba,
że ktoś w odpowiedzi go zacytuje.
Czy nikt nie znalazł przyczyny i rozwiązania tego problemu, poza tym
podanym wyżej?
Testuję ten program, żeby go następnie porównać z Thunderbird'em,
ale Wasza dyskusja mnie do TB też nie zachęca. Chociaż negatywne
uwagi dotyczą w nim głównie używania grup, a nie poczty.

Może wypowiedzą się użytkownicy WLM2012 pod Win 10?

Pzdr.
Agata