[WINNT] Mysz nie chce spać

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Mysz nie chce spać
From: JaNus <piszcie_sobie_n@berdyczow.pl>
Date: Fri, 19 Jul 2019 11:45:27 +0200
Gryzoń jest w komplecie z (również) bezprzewodową klawiaturą, Logitech.
Chciałbym, aby mysz zasypiała, i to dość szybko, n.p. po 4 minutach. Nie
chcę aby wyłączała wygaszacz, że już o budzeniu kompa nie wspomnę. Opcję
"zezwalaj temu urządzeniu na wznawianie  pracy komputera" —
wy-ptaszyłem, natomiast opcja "zezwalaj komputerowi na wyłączenie tego
urządzenia w celu oszczędzania energii" jest nieaktywna (acz
wy-ptaszona). Czemu nie mogę jej uaktywnić, może trzeba dokonać jakichś
zmian w rejestrze?

Sporym utrudnieniem jest to, że patrząc na mysz — nie widać, czy jest
włączona, bo ona światła nie używa (radiowa czy-co?). No i teraz mam
tak, że lekkie puknięcie w stolik, na którym spoczywa ten komplet
Logitecha — budzi mi komputer. No cóż, mogę mysz wyłączyć
mikrowyłącznikiem, acz to rozwiązanie mnie nie zadowala...