Re: [WINNT] Zapis maila poczta interia przez interfejs www jako plik *.e

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Zapis maila poczta interia przez interfejs www jako plik *.eml
From: news.gazeta.pl <ibozaur@CTRL+X@zax.pl>
Date: Sat, 13 Jul 2019 20:56:29 +0200
> Grupa pl.comp.mail jak większość grup niestety już martwa więc zapytam tu.

> Czy wchodząc na pocztę interii przez www da się jakoś zapisać wybrany mail,
> przez tamtejszy interfejs (używam tego dużo starszego
> https://i.iplsc.com/stara-wersja/000513X0E7TI41VA-C122-F4.png, bo nowszy
> jest dramatyczny) jako plik *.eml?
> Czyli tak jakbyśmy zapisywali (wydłubywali z programu) sobie maila z poziomu
> np. z poczciwego OE.
> Taka np. poczta WP ze srajfonowym obleśnym wyglądem ma tą użyteczność przez
> www i można sobie spokojnie maila zapisać jako osobny mailowy plik. Na
> [...]

Ja używam programu PopMan (http://ch-software.de/popman),
który pobiera same nagłówki wiadomości ze skrzynki odbiorczej,
a według życzenia można sobie zapisać każdy mail jako plik EML.
Co prawda program nie jest rozwijany od dłuższego czasu,
ale mnie cały czas wystarcza, sprawdzam w nim około 10 skrzynek:
http://ibozaur.5v.pl/PopMan_accounts.jpg

Pozdruffka