Re: [WINNT] Windows10 ultra Lite :) Ale jak dodac cos?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows10 ultra Lite :) Ale jak dodac cos?
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Sat, 6 Jul 2019 13:50:24 +0200
Z procesorem się zgodzę, porównując do XP (i to mocno zabloatware'owanego) na
C2D, natomiast nie wiem jak było z Win 7.
Na Core4 nie ma znaczenia.
Za to:
* bardzo oszczędnie operuje RAM;
* sam w ramach instalacji systemu ściągą sterowniki - dociąganie sterowników pod Win 7 to był koszmar, zmarnowane dwa dni w internecie lub trzy godziny przy posiadaniu DVD producenta kompa ze sterownikami.

Choć dorzucę jeszcze jeden minus: pod Win 10 "disk never sleeps" (brak usypiania dysku przez Win 10 to jedna z przyczyn, dla których zmieniłem wystarczająco szybki HDD jednak na SSD).

Szpiegowanie łatwo powyłączać/zablokować.

-----
wyraznie wysoce obciaza procesor