[WINNT] ThBird, migracja na inny serwer, jak pozbyć się zalewu nieczytan

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] ThBird, migracja na inny serwer, jak pozbyć się zalewu nieczytanych wieści
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Mon, 29 Jul 2019 06:44:14 +0200
Porady.
1. Nie ściągać wszystkich, bo po kiego grzyba? No, chyba, że ktoś chce
mieć pełne archiwum off-line.
  a) Ale szkoda miejsca na dysku, w razie potrzeby można szperać tu:
        https://groups.google.com/forum/#!overview
  b) można tam szperać, ale odradzam via groups.google  — pisanie, bo
        otrzymuje się z posta kaszanę w kaszanie  :)

  c) aby zmniejszyć zalew archiwaliów, to: zanim zacznie się ściąganie,
to w lewym panelu klikamy nazwę serwera, potem w prawym "wyświetl
ustawienia dla tego konta", pojawi się karta "konfiguracja kont", w jej
lewym panelu poniżej nazwy serwera wybieramy "konfiguracja s~", w
prawym, otwartym teraz panelu, gdzieś tak w 8 linii jest pole wyboru
"pytaj przy pobieraniu więcej niż [xxx] wiadomości. Pobrane zostaną
tylko najświeższe.
  d) można też w lewym panelu, pod nazwą serwera, wybrać
"synchronizacja", i w prawym jest wtedy pole wyboru "nie pobieraj
wiadomości starszych niż [xxx] dni".

ThunderBird wiele potrafi!

2. Czytam: