Re: [WINNT] Thunderbird

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Thunderbird
From: z <z@z.pl>
Date: Sun, 28 Jul 2019 14:48:29 +0200
W dniu 2019-07-28 o 08:24, Trybun pisze:

Czyżby? U mnie program wręcz pęka w szwach od przeróżnego śmiecia. Z automatyzmów nie korzystam bo w przeszłości trochę ważnych maili zostało wykasowanych przed przeczytaniem.

Mam ustawione chyba tylko 3 katalogi segregujące maile.
Coś co trafia do spamu po 30 dniach ląduje w kosztu a kosz znowu już nie wiem po ilu dniach w kosmosie.
To się samo robi od kilku lat.
Faktycznie kiedyś coś mi poleciało do spamu a nie miało ale te kilkadziesiąt dni chyba wystarczy?

Tak samo mam ustawione grupy. Usuń po 14-30 dniach.
Nie archiwizuję netu ;-)