[WINNT] Reinstalacja Win7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Reinstalacja Win7
From: Robert Wańkowski <robwan@wp.pl>
Date: Fri, 26 Jul 2019 19:37:55 +0200
Laptop Dell Latitude E6410
Ma zainstalowany win7. Chciałbym zainstalować system ponownie.
Naciskam F8, jest napraw komputer. Ale mam do wyboru przywracanie systemu i recovery z obrazu. Ale nie ma obrazu. :-)
Czyli laptop nie ma ukrytej partycji z system do reinstalacji?

Pod baterią jest naklejka Windows7 PRO OA i klucz.

Czy mogę pobrać obraz (skąd) win7 i zainstalować z kluczem z naklejki?
System działa, ale podobno wolno (laptop córki), dlatego wydawało mi się, że reinstalacja będzie najszybsza i najprostsza.

Może Linuxa? Nie zauważy? :-) Awaryjnie zapytam na odpowiedniej grupie, gdyby nie było możliwości reinstalacji tego win7.

Ktoś coś doradzi?

Robert