Re: [WINNT] Brak kopii wysylanych maili spod WLM2012

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Brak kopii wysylanych maili spod WLM2012
From: Kazik <suwarka@wp.pl>
Date: Fri, 26 Jul 2019 12:20:38 +0200
W dniu 2019-07-26 o 12:03, Agata pisze:

Chcę pociągnąć ten temat, który w wątku o Thunderbird'zie nie znalazł
kontynuacji.
Testuję program WLM2012 w wersji 16.4.3528.0331 pod Windows 10 H
i też  zauważyłam, że nie zostaje mi żaden ślad wysłania maila, chyba,
że ktoś w odpowiedzi go zacytuje.
Czy nikt nie znalazł przyczyny i rozwiązania tego problemu, poza tym
podanym wyżej?
Testuję ten program, żeby go następnie porównać z Thunderbird'em,
ale Wasza dyskusja mnie do TB też nie zachęca. Chociaż negatywne
uwagi dotyczą w nim głównie używania grup, a nie poczty.

Może wypowiedzą się użytkownicy WLM2012 pod Win 10?

U mnie ostatnio Thunderbird wykasował część adresów z książki adresowej. Powoli rozglądam się za innym programem.