Re: [WINNT] Thunderbird

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Thunderbird
From: Trybun <MxIlCh@jachu.ru>
Date: Mon, 22 Jul 2019 18:10:36 +0200
W dniu 22.07.2019 o 13:58, z pisze:
W dniu 2019-07-22 o 11:49, Trybun pisze:

Problem następuje dopiero po kliknięciu na konkretny nagłówek. Pobieranie samych nagłówków nie sprawia problemów. Problem to czas otwierania konkretnej wiadomości. Tak jakby jakiś powolny antywirus skanował wiadomość przed otwarciem.

Piszę właśnie z laptopa w10 z jakimś core duo (5letni) z dyskiem SSD.
W dodatku wbity jestem do niego zdalnie przez TV.
Nie mam takich lagów. Nie używam dodatkowych antywirusów.
(news.neostrada.pl)

W takim wypadku można chyba przyjąć że to u mnie coś się schrzaniło, a nie błąd programu czy systemu. A którą masz wersję Thunderbirda? Ta moja, sprawiająca problemy to 60.8.0 32bit.