Re: [WINNT] Thunderbird

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Thunderbird
From: "acelnószz" <a@e.pl>
Date: Sun, 21 Jul 2019 21:01:25 +0200
Masz szczescie, ze chodzi o niusy, bo MS Live Mail potrafi zniknac wiadomosc z
poczty w podobnej (?) sytuacji.
Gdy dotyczy to maili wysylanych, nie masz wówczas ich kopii u siebie w
sent/wyslane.
Zauwazylem, ze dobrze jest przed wyslaniem (moja uwaga dotyczy WLM) zapisac
wiadomosc/mail ('Save' - zapisze sie wtedy w 'Drafts' na
serwerze)  i dopiero po komunikacie 'Twoja wiadomosc zapisano/The massage has
been saved in Drafts folder" wyslac ja.

-----