Re: [WINNT] Obraz systemu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Obraz systemu
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Wed, 17 Jul 2019 12:36:28 +0200
Zrobienie obrazu dwu (słownie: dwóch) partycji przekracza poziom percepcji, czy
przekracza poziom Norton Ghosta?

BTW u mnie Win 10 ma gest i zakłada od razu cztery partycje.

Dwie z nich są zamarkowane jako OEM, więc to może sprawka producenta sprzętu:

Recovery 499 MB NTFS (OEM Partition), 97% Free
(Disk 0 Partition 2) 100 MB EFI System Partition, 100% Free
(C:) xxx GB (Boot, Page File, Crash Dump, Primary Partition)
(Disk 0 Partition 5) 857 MB NTFS (OEM Partition), 41% Free

Do tego jeszcze dochodzą D: (Primary Partition) i Unallocated (SSD Over
Provisioning) - czyli łącznie sześć partycji.

I myślisz, że nie można zrobić obrazu lub że system później nie wstanie?
N. Ghostem nie próbowałem (mam gdzieś licencjonowaną wersję pod XP, nie wiem
czy by ruszyła na nowszym sprzęcie z GPT i UEFI).
Chętnie się dowiem, gdybym miał zapełniać NAS obrazami, z których się system
nie podniesie.

-----
Chce mieć system Win7 na jednej partycji.
Robi obraz takiego systemu i potrzebuje mieć go na jednej partycji.