Re: [WINNT] Odtwarzacz video z prędkością 1,25x

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Odtwarzacz video z prędkością 1,25x
From: "jedrek" <wonzespamem@w.on>
Date: Fri, 12 Jul 2019 19:47:08 +0200
"pueblo"
Mój VLC to nie jet kobyła, a krok przyśpieszenia jest co 0,1 klawiszami

Być może masz jakąś starszą wersję z linii 1.x, 2.x
A tu im nowsza tym więcej zbytecznego balastu dodane, a potrzebne rzeczy gdzieś umykają. Jeżeli o mnie chodzi jakby ten świat tak nie pędził na pionową betonową ścianę to chętnie do dziś bym używał VLC z linii 1.x tylko co z tego jak nie będzie rozumiał niektórych materiałów. Współczesna wersja (którą zainstalowałem, bo na stronach nie rozumiały starsze wersje już niektórych materiałów) na której jadę to 3.0.7.1 i ona pierwszy próg przyspieszenia ma na 1,5x Nie ma nic więcej żadnych mniejszych progów prędkości między 1,0x a 1,5x. Chyba, że znów jakieś gdzieś głęboko schowane ustawienie to reguluje i uzyskujemy kroki prędkości co 0,1x Klawiaturą +/- też próbowałem i od razu przeskok na 1,5x.