Re: [WINNT] Zapis maila poczta interia przez interfejs www jako plik *.e

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Zapis maila poczta interia przez interfejs www jako plik *.eml
From: "jedrek" <wonzespamem@w.on>
Date: Fri, 12 Jul 2019 19:15:17 +0200
"Andrzej P. Wozniak"
Wiadomość tekstową w starym interfejsie da się skopiować niemal bez utraty formatowania.

Współczesne młodsze pokolenie i wszelakie allegro, itd. klepią maile w html. Nie mam na to wpływu :)
W przypadku TXT nie ma problemu, na żywca kopia treści do notatnika.
A maile formatowane jako html - wszystko się rozjeżdzą jak wkleisz do notatnika.

IMAP coś nie chce mi gadać na interii przez OE.
Może OE z xp to za stara zabawka do IMAP obecnie funkcjonującego na serwerach pocztowych? OE twierdzi, że nie ma żadnych nowych wiadomości łączać się z serwerem poczty przez IMAP.

POP3 chodzi bez problemu, ale nie wiadomo czemu chce pobierać wszystko co tam jest na poczcie powsadzane do różnych folderów, łącznie z wielkimi mailami poprzesuwanymi do stworzonych na stronie ręcznie folderów w dziale "Moje foldery". A powinno rzeczywiście pobierać tylko to co siedzi w skrzynce odbiorczej, innych folderów nie ruszać. Znalazłem tylko do odhaczenia aby nie pobierał z elementów wysłanych, ale reguł dla stworzonych folderów z przesuniętymi wiadomościami nie widzę.

Programem przestałem pobierać jak nie uzyskałem do dziś odpowiedzi na pytanie czy mają gdzieś jakiś adres na jaki im mogę z poziomu OE podesłać przykłady spamu jaki wpadł do skrzynki, czyli zebrać śmietnik i w załączniku im puścić ten śmietnik, żeby sobie filtry połatali (nie chodzi przecież, że ja lokalnie sobie będę filtrował śmietnik, np za pomocą Hamstera tylko, żeby globalnie u nich te śmieci nie wlatywały na ich serwery). Z poziomu www można im zaznaczyć co jest śmieciem i w miarę się to uczy, dlatego tylko z tego powodu zacząłem odbierać przez stronę, w dodatku zwsze mnie wkurzał ten limit 2GB na pliki DBX (pewnie to z epoki gdy dyski miały FAT16?).

Czy w Hamsterze da się obejść limit 2GB? Bo widzę, że go też ma.
Można zapchać mu bazę i jak przekroczy się 2GB to Hamster się dławi i koniec.