[WINNT] Jaki serwer obsługuje tę grupę dyskusyjną, po usunięci tej usług

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Jaki serwer obsługuje tę grupę dyskusyjną, po usunięci tej usługi z news.atman.pl?
From: miszczu <markotar@o2.pl>
Date: Sat, 6 Jul 2019 18:06:38 +0200
Witam,
Przez ostatnich kilka lat korzystałem z dobrodziejstw tej grupy, subskrybując ją w Thunderbirdzie na serwerze news.atman.pl
Niedawno dyrekcja tego serwera zrezygnowała z kontynuowania tej usługi.
Pozostał tylko komunikat  o niemożności połączenia się z tym serwerem.
Znalazłem w necie dwa inne serwery obsługujące tę grupę:
1-nntp.aioe.org
2-news.neostrada.pl
Pierwszy umożliwia pobranie ~1700 nagłówków wiadomości co sprawia, że najstarszy post jest ze stycznia tego roku. Drugi umożliwia pobranie ponad 44 tys. nagłówków wiadomości co sprawia, że najstarszy post jest ze stycznia 2010. Ponieważ zawartość tej grupy, to ogromna kopalnia rozwiązań, odpowiadałby mi serwer neostrady. Jednakże opinie o tym serwerze są różne. Większość userów uważa, że serwer ten sprawuje się poprawnie tylko użytkownikom neostrady.
Innym - niekoniecznie.
Moje pytanie:
Na jakich jeszcze serwerach można subskrybować tę grupę tak, aby zasób wiadomości pobranych był podobny, lub większy od serwera news.neostrada.pl.
mk