Re: [WINNT] Czym przetworzyć DVD -> mp4 lub avi ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym przetworzyć DVD -> mp4 lub avi ?
From: "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl>
Date: Mon, 01 Jul 2019 23:51:13 +0200
Mon, 1 Jul 2019 14:45:22 +0200, w <5d1a004f$0$514$65785112@news.neostrada.pl>,
"EZ" <no@spam.com> napisał(-a):

> Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości
> klsjhe95gfrf1ohf97icin3sv4ar8id4vm@4ax.com">news:klsjhe95gfrf1ohf97icin3sv4ar8id4vm@4ax.com...

> Niewiele to dało. Pomimo wybrania w programie VOB2MPG v3.0 w Audio
> Streams English 'AC3' 2 chr zamiast Polish 'AC3' 2 chr, powstały film
> mpg odtwarza się z polskim lektorem - podobnie jak przy opisanym przed

Hmm, dziwne.
Nigdy z tego nie korzystałem, ale gdyby to nie działało poprawnie, usłyszałbym
o tym.
A w wynikowym mpg ile masz strumieni audio? Może odtwarzacz po prostu odtwarza
tylko pierwszy, a na drugi trzeba przełączyć?

> godziną pliku powstałym z przetworzenia programem HandBrake.
> Mogę ewentualnie zrobić konwersję do mp4, ale to lektora nie
> wyeliminuje.
> Nie jest to zresztą potrzebne bo MPG odtwarza się na TV.

Konwersja do mp4 jest bez sensu skoro mpg odtwarza się poprawnie.
Stracisz tylko jakość i czas.

Do ripowania DVD do mpg możesz także użyć programu "DVDVob2Mpg".