Re: [WINNT] Pod XP. Czym przetworzyć DVD -> mp4 lub avi ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Pod XP. Czym przetworzyć DVD -> mp4 lub avi ?
From: robot <adresfalszywy@onet.pl>
Date: Mon, 1 Jul 2019 12:21:05 +0200
W dniu 2019-06-29 o 17:30, 2late pisze:

Windows 10
Duzo na nim pracowalem ale przede wszystkim kompresja video z kamer lub tv.
Jednak wiem ze jest tam mnostwo opcji do zgrywania z DVD, multi audio, multi
subtitles.
Wazne zebys sobie odpowiedzial na pytanie, z czego chcesz to w przyszlosci
ogladac. Jesli tylko z komputera, w miare mocnego to polecam kompresje dwu
przebiegowa do H.265, jesli z innych urzadzen n.p. DLNA to pozostaje stary
h264, gorsza jakosc przy o wiele wiekszym pliku wyjsciowym.

Ale po co jeszcze raz kompresować? Żeby mniej miej miejsca zajmowało?
Ja nie polecam kompresji do innego formatu, ponieważ mpeg2
ma taka fajną cechę, że video nim skompresowane, wygląda mniej "cyfrowo"
a bajdziej jak z kliszy "analogowo". Jest jakby lekko rozmyte i
filmy wyglądają bardziej naturalnie, nie ma efektu "teatru telewizji".