[WINNT] [Win 7] Do kiedy wsparcie Professional / Ultimate / Enterprise?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] [Win 7] Do kiedy wsparcie Professional / Ultimate / Enterprise?
From: ń <n@n.n>
Date: Mon, 10 Jun 2019 13:08:13 +0200
Różne rzeczy piszą po internetach, i właśnie wyczytałem, że o ile wsparcie dla 'Enterprise' ma być do 2022 (?), to wsparcie dla 'Ultimate' jest zadziwiająco tak krótkie jak dla 'Home' w odróżnieniu od 'Pro', które będzie równie długie jak dla 'Enterprise'.
Przyczyną krótszego wsparcia dla 'Ultimate' ma być niszowość tej wersji
produktu (mały udział w rynku).
To jak to jest wg aktualnego stanu wiedzy o wsparciu dla Win 7 ?
Mam na myśli porównanie 'Pro' z 'Ultimate'.