Re: [WINNT] Windows10 ultra Lite :) Ale jak dodac cos?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows10 ultra Lite :) Ale jak dodac cos?
From: Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru>
Date: Sun, 30 Jun 2019 20:21:35 +0200 (GMT+02:00)
"Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid>

> Musisz doinstalować cały language pack. O ile dobrze zrozumiałem, inny układ
> klawiatury można wybrać tylko dla języków używających już zainstalowanych
> stron kodowych (zainstalowane: 1251 - rosyjski, 1252 - angielski; brak:
> 1250 - polski).

Ale skad wziac, jak w ogole zrobic to, jezeli podmenu w settings
 odnosnie spraw jezykowych wywala natychmiast "exception error"
 bez wdawania sie w szczegoly?

Poza tym chyba jeszcze w tym w10lajt  brak jest hibernacji.
Jak ja dodac? Bo jednak to mila funkcja, zwlaszcza dla laptopa :)

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/