Re: [WINNT] Czym przetworzyć DVD -> mp4 lub avi ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym przetworzyć DVD -> mp4 lub avi ?
From: ń <n@n.n>
Date: Sat, 29 Jun 2019 13:43:13 +0200
Na początek bym spróbował VLC Player (Video LAN).

Generalnie ze ścieżkami dźwiękowymi i napisami bywają problemy.
Może zapisać obrazy ISO tych płyt i odtwarzać je jako wirtualne płyty DVD?

-----
Mam sporą bibliotekę płyt DVD z filmami, w których możliwe jest odtwarzanie filmu z lektorem lub bez, a także w niektórych z nich mogę wybrać wyświetlanie napisów polskich lub angielskich.
[...]
Dobrze by było żeby można było przed lub podczas odtwarzania zmieniać język i ewentualnie włączać/wyłączać napisy.