Re: [WINNT] Jaki program, zamieni mi (na żądanie) kursor myszy w długą,

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jaki program, zamieni mi (na żądanie) kursor myszy w długą, poziomą linię?
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Fri, 28 Jun 2019 17:01:15 +0200
W dniu 2019-06-28 o 12:40, 1634Racine pisze:
JaNus w news:5d151f4f$0$521$65785112@news.neostrada.pl
Liczyłem, że taką możliwość zaoferuje mi X-Mouse Button Control (b.
dobry, gdy np. są kłopoty z "mrowieniem" mikrostyków),

co to znaczy "mrowienie mikrostykow, jakie objawy?

Robisz 1-klik, a mysz wysyła do kompa 2-klik, bo styki "mrowią", a filtr
od-szumiający dał się ogłupić. Zanim zainstalowałem X-sa było to moim
utrapieniem.