[WINNT] [Office 2003] Kolor Office'a

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] [Office 2003] Kolor Office'a
From: ń <n@n.n>
Date: Fri, 28 Jun 2019 11:31:33 +0200
Pod Win 10 zainstalowałem Office'a 2003 (Pro za 40 zł, skusiłem się na upgrade z dotychczasowego 2002) i jest cały niebieski (okna, motywy). Da się to zmienić ustawieniami Win 10, czy po prostu Office 2003 tak miał (jak dla mnie za bardzo daje niebieskim po oczach, może to kwestia konkretnej karty graficznej i monitora)?
Ideałem byłby szaro-piaskowo-beżowy, jaki był np. Office XP (2002).
Win 10 co nowa poprawka to gmera w ustawieniach kolorów i motywów, trudno dojść co za co odpowiada, a dawne możliwości ustawienia wyglądu osobno dla każdego elementu chyba odeszły w niebyt?
Może jest jakaś nakładka, co umożliwia zmiany kolorów okien itp. itd.?
Za naszej młodości nie tylko dziewczyny, ale i XP był ładniejszy ;-)

  • [WINNT] [Office 2003] Kolor Office'a, ń <=