[WINNT] [Win 10] Zle dzialanie Win Live Mail dla niusów

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] [Win 10] Zle dzialanie Win Live Mail dla niusów
From: ń <n@n.n>
Date: Thu, 27 Jun 2019 06:12:52 +0200
Na Win 10 mam zainstalowany MS Win Live Mail 2012 (build 16.4.3528.0331) z
pakietu Win Essentials, wersja angielska.
Przy obsłudze Newsgroups jest problem, bo o ile uznaje wiadomość za przeczytaną po upływie ustalonego czasu, a przynajmniej tytuł wiadomości z wytłuszczonego robi się zwykła czcionka, to po zamknięciu i ponownym otwarciu Live Mail przeczytane już poprzedniej sesji wiadomości znowu pojawiają się jako nieprzeczytane.
Wiadomość staje się przeczytana po wielokrotnym otwarciu i zamknięciu czytnika,
w praktyce po kilku dniach.
Czy ktoś używający pod Live Mail do grup niusowych pod Win 10 ma podobny
problem, ewentualnie go rozwiązał?
W ustawieniach "File -> Options -> Mail -> Read -> Mark messages read after
displaying for" mam ustawione 2 sekundy.
Nie wiem, czy to problem Win Live Mail 2012, czy może Win 10 (OIDP pod Win XP
tego kłopotu nie było).

Jeżeli 30 czerwca 2019 wyłączą serwer atman, to akurat będzie okazja do robienia porządków