Re: [WINNT] [Win 10] Jak najprosciej zrobic obraz ISO z plyty CD/DVD?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [Win 10] Jak najprosciej zrobic obraz ISO z plyty CD/DVD?
From: ń <n@n.n>
Date: Tue, 25 Jun 2019 12:18:44 +0200
Ściągnąłem cdimage.exe (MS, działa z linii poleceń, obraz ISO wykonany z okna dos, ale jednak na przyszłość przyda się jakieś GUI) oraz wtyczkę Totaliso do TC.

Nie wiem:
* Jak robić obraz całej płyty w napędzie np. e:, a nie wybranych
folderów/plików;
* Jak powiązać Totaliso z cdimage, wyskakuje błąd "Please select directory and try again!", tak jakby brakowało ścieżki do opcji (cdimage.xml i mycdimage.xml ?), ale nie mam nigdzie tego pliku xml :-(

Używa ktoś z Was takiej kombinacji cdimage + totaliso ?