Re: [WINNT] [ot] konwersja *.swf do...

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] konwersja *.swf do...
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Mon, 24 Jun 2019 14:30:43 +0200
Grzegorz Niemirowski w news:5d0ff14c$0$538$65785112@news.neostrada.pl
[..............]
Program radzący sobie z konwersją SWF do wideo jest trudno znaleźć.
Udało mi się znaleźć coś, co w miarę działa: http://www.xilisoft.com/swf-converter.html Efekt tutaj: http://www.grzegorz.net/0019_pdf_ok.mp4

dzieki.
najogolniej rzec biorac - program "daje rade".
"konwersja" wsadowa i o to chodzilo.
problem z nim polega na tym, ze licho wie, dlaczego nie dali dla mp4 profilu avc... Tylko profil Simple@L1. Prymitywne dosyc. Po testach widze, ze pierwsza calkiem dobra jakosc dla profilu jest dla:
bitrate = 2000 kb/s
2-pass = true.
- nasz testowy plik swf = 12.6 MB daje wowczas mp4 = 29.7 MB. Ale to szczesliwy przypadek, mam takie sws, ktore przy tych ustawieniach daja... 7x wieksza wage, srednio rzecz biorac to klilka razy waga powieksza sie. Zakladam, ze program na poczatku informujac, co wypluje, jakos bada... dynamike (?) pliku swf. Nie wiem, w kazdym razie przed grabbowaniem z playera flashowego podaje wage efektu koncowego. Mozna oczywiscie tak ustawic w opcjach, ze wynik mp4 bedzie znakomity, ale waga mp4 tez bedzie "znakomita" = z dziesiec razy wiecej niz swf, albo i lepiej. Ale jesli ktos bardzo chce miec mp4 z swf, a innego softu nie ma na horyzoncie (ja nie widze) - to ten jest ok. Gdyby dali profil avc z ustawieniami rodem (np.) z handbrake, a to nie jest jakis wielki wynalazek - to soft dawalby wagowo calkiem przyzwoite mp4 (mniejsze niz z profilem L1), oczywiscie z dobra jakoscia.
ale juz jest ok. thx.