Re: [WINNT] [Win 10] Jak wlaczyc NumLock

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [Win 10] Jak wlaczyc NumLock
From: ń <n@n.n>
Date: Sun, 23 Jun 2019 21:12:46 +0200
No u mnie niestety nie.
Przy czym należy odróżnić zamknięcie systemu od restartu.
Oraz czy masz włączony "Fast start" czy jak to się nazywa (ja mam Fast start wyłączony bo myślę, że zrzut kilku GB RAM na SSD może szybko załatwiać dysk).
U mnie jedno i drugie i trzecie bez znaczenia.
Nawet jak dojdę do ekranu logowania Win, włączę NumLock, kliknę w "Off" i komp
się wyłączy czy zrestartuje.
Przy ponownym włączeniu / przy restarcie BIOS włącza NumLock, a Win natychmiast
wyłącza.
No teraz po zmianie wartości klucza rejestru z 2147483648 na 2147483650 czyli zmianie ostatniej cyfry wartości HEX z 0 na 2 już jest dobrze.
Być może opcja "NumLock on" w BIOS gryzie się z Win.

-----
Taki jaki był przy zamykaniu systemu.
Ponieważ nie wyłączam NumLocka, Windows mi go włącza i mam go włączonego na ekranie logowania.