Re: [WINNT] Zawieszki excela przy zamykaniu pliku

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Zawieszki excela przy zamykaniu pliku
From: ń <n@n.n>
Date: Mon, 17 Jun 2019 12:03:13 +0200
Nie wiem, czego się czepić skoro "program not responding" (a nie np. file too
big) i piszę to w kontekście niniejszego wątku.
Z czystej ciekawości dobrze byłoby wiedzieć, czy jest ograniczenie liczby wierszy lub może liczby znaków, no właśnie gdyby komuś się zdarzył wypadek logu o około 75 tysiącach stron (excelem nie otwierałem tego miliona linijek tekstu, ale mam licencję na 2002 32 bit zainstalowane pod Win 10 60 bit więc mogłoby być niemiarodajne).
www.google.pl/search?q=notepad+txt+file+size
BTW w historii pecetologii były jakieś numery z excelem w bardzo specyficznych
sytuacjach.
Wg Gatesa (cytat z wizyty Billa w Polsce w latach 90-tych "dlaczego Word jest taki drogi") list do Cioci pisze się notatnikiem, a nie officem.

Zrozum mnie, że nie jestem krytykantem MS w tym Win 10 uważając, że jest to bardzo dobry w wielu zaawansowanych sprawach system, który nie wiedzieć czemu wykłada się na prostych sprawach od traktowania userów jak idiotów poczynając.

-----
Czep się Microsoftu.
Choć pewnie Ci powiedzą, że Notatnik to program do notatek a nie plików 150 MB.