Re: [WINNT] [ot] programy Text To Speech

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] programy Text To Speech
From: 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl>
Date: Tue, 4 Jun 2019 00:23:18 +0100
On 03/06/2019 06:21 PM, 1634Racine wrote:
2late w qd3n8f.1hc.1@outspace.org">news:qd3n8f.1hc.1@outspace.org
On 03/06/2019 04:18 PM, 1634Racine wrote:
czy macie (jakies...) doswiadczenie z programami Text To Speech =
czytanie  glosne wklepanego do programu tekstu?
typu --> http://dimio.altervista.org/eng/ [dspeech]
Doswiadczenie typu 'uzywam codziennie'. Na androidzie i windows. Artykuly ze stron internetowych i ebooki.
Mac OS i Linux maja bardzo kiepska jakosc jezyka polskiego.
Pozdrawiam

czyli jest otwarcie na pytanie ---> jaki soft na windows (moze jest wersja dla xp)? (bo ten linkowany soft, to jeden wielki kiks, albo... czegos nie wiem i jest znakomity. W  kazdym razie MS Sam rzezi,jak na mekach,nie da sie sluchac, na *.doc wywala sie, z bida txt czyta)

Na Windows po zainstalowaniu jezyka polskiego w text to speech (mam angielskiego windowsa) strony internetowe czyta przez wbudowany w Firefoxa tryb 'reader view'. Niektorych nie czyta, wtedy pozostaje opcja wyslac do Firefox 'Pocket' i przeczytac na telefonie z androidem z app'ki 'Pocket'. Na androidzie tez trzeba poprawnie zainstalowac pakiety jezykowe. W przypadku ebookow na Windows 10 przegladarka MS Edge czyta pliki epub a na androidzie 'Google play books'. Czasem sam sobie konwertuje plik textowy lub PDF to epub ktore moga byc czytane jak wyzej. Np.: https://www.online-convert.com/ Czyli wystarczy poprawnie zainstalowac wbudowane funkcje jezykowe w Androidzie lub Windows i dziala. Gdybys uzywal jako przegladarki Google Chrome, tez mam cos poinstalowane ale bardzo rzadko uzywam, musialbym sprawdzic.

Pozdrawiam