Re: [WINNT] alternatywa dla TeamViewer

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] alternatywa dla TeamViewer
From: "Michal M. Lechanski" <michal@doriath.eu>
Date: Sun, 19 May 2019 23:09:18 +0100
W dniu 19.05.2019 o 22:15, Olek pisze:

> Cześć Misiek.

Wszelki duch.... Ciebie to akurat tu się nie spodziewałem :-)

> Nie jestem pewien czy RealVNC w ogóle da się zainstalować na W10.
> Na pewno da się UltraVNC. Oprócz podstawowego programu ma różne moduły,
> więc może jakoś sobie to proxy poskładasz.
> http://uvnc.com
>
> Ale tak lekko, jak w TW, to nie będzie :/

Problem w tym, że proxy to już mam. Pracowe, więc jeśli by się dało to
wolałbym tego nie ruszać.
A TV faktycznie rozleniwił, dla mnie to szczególnie problem bo mamy
kilka firm które muszą mieć dostęp do naszych serwerów za proxy, a nie
chcą płacić za licencję... teraz dopiero zdałem sobie sprawę że jeśli TV
zaczął sprawdzać czy program nie jest wykorzystywany komercyjnie, to
mnie to  niezbyt dobrze wróży w pracy.

--
Michał